16 august 2013

Posted by Zdwuby | File under : , , , , , , , , , , ,
Luna trecuta va spuneam despre esecul meu in incercarea de a intrat pe piata muncii vara asta si tot atunci va spuneam despre oferta unui amic de a lucra cu el la o agentie web, la agentia lui mai exact. Doar ca problema era ca eu nu stiu sa fac asa ceva…nu am nici cea mai mica idee cu ce se mananca treaba asta, stiu extrem de putin html si absolut deloc java. Recent m’a cautat din nou, citise articolul si apoi mi’a spus ceva de genul “pai bine ma, tu ai blog de 2 ani de zile, blogul este un site la urma urmei, un site care trebuie ingrijit, un site care are nevoie de optimizare seo”. Si da, are dreptate, doar ca eu nu prea fac asta sau daca o fac o fac inconstient, involuntar si in niciun caz cu gandul la optimizare. Si mi’a mai spus si de web design, ca un blog are nevoie de asa ceva si vede ca al meu a avut pana in prezent cateva si toate destul de ok. Da, singura problema este ca au fost luate aproape integral de pe net, eu facand niste modificari mult prea minore pentru a fi luate in considerare. Dar nu s’a oprit, stie ca eu anul asta o sa dau bac, stie ca sunt la mate-info intensive info si atestatul este obligatoriu in cazul meu, stie ca o sa trebuiasca sa pregatesc ceva solid pentru acest atestat pentru ca asa imi sta in caracter. Si aici are dreptate, doar ca de cand am intrat la liceu speram ca in momente ca astea sa fac un program-program, adica stiu ca acum 4-5 ani cand a dat frate’miu atestaul el a facut un program de redare media, ceva gen winamp si din plictiseala combinata cu pasiune a facut pentru el si un program de socializare, un chat, ceva gen messenger, desigur cu mai putine functii, dar functional si ok. Si ma asteptam sa am si eu sansa sa pot face ceva de genul, dar mie mi s’a taiat tot elanul cand profa a spus de nu stiu cate ori anul trecut ca la atestat facem html pentru ca html e in programa si nu vrea sa’si bata capul. Si m’am resemnat cu ideea asta, o sa fac html un an intreg si la atestat o sa ma prezint cu o pagina web. Si apoi o sa astept sa intru la facultate pentru a putea invata ceva practic, util si care sa fie mai pe placul meu. Dar pana atunci poate ma mai joc eu pe acasa, in nebunia mea incercand sa invat tot felul de programe. 

10 comentarii:

  1. La ce facultate dai pana la urma? La ce te-ai hotarat?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La Poli, automatica si calculatoare, dar inca nu stiu sigur pe ce ramura din aceasta sectie o sa merg, trebuie sa vorbesc cu cate cineva sa'mi explice exact diferentele pentru ca le stiu si nu le stiu :))

      Ștergere
  2. Nu fi dezamaita,sti destul de multe,dar nu ai curaj,sa nu zic tupeu.Ai " ceva " care lipseste multor tineri.Vezi , ca pe blogul tau sunt destui oameni maturi care-l citesc si comenteaza.Esti o fata bataioasa,harnica si frumoasa ,pe deasupra.Te pup,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, spre surprinderea mea, majoritatea celor care ma citesc sunt persoane mature, ma bucura foarte tare treaba asta :)

      Ștergere
  3. Si eu am avut cam doua esecuri anul trecut in incercarea de a ma angaja, dar anul asta am tintit mult mai sus, asa ca am reusit sa prind un job part time la BCR, si nu-i rau deloc. Totul consta in a te orienta pe ceva ce iti place, daca gasesti ceva pe masura ta, cu siguranta nu vei avea probleme :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe viitorul meu domeniu nu prea am cum, adica nu cred ca ar angaja cineva pe programare un elev de liceu care are cunostinte minime de programare. Am vrut ceva simplu, gen barman-ospatar, dar nu am gasit si atunci s'a oferit amicul asta sa'mi dea de lucru la el, dar nu ma pricep foarte bine si decat sa'l incurc mai bine am spus pas. Felicitari pentru ca ai reusit sa te angajezi undeva unde iti place:)

      Ștergere
  4. Nu vreau sa fiu eu ca bolovanul, dar nu-ti fa mari sperante cum ca ai invata prea multe la facultate, profesorii sunt cam depasiti, nu tin pasul cu toate.
    Imi amintesc si acum de un prof care prezenta CATIA cu planse pe care erau lipite niste poze! tot cursul! Cand m-am angajat am facut un curs profi de CATIA si atunci am vazut cu adevarat diferenta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu siguranta nu se compara un curs profi cu un curs de faculatate :)) Si iti dau dreptate, dar totusi o sa invat ceva mai mult decat in liceu, o idee orientativa si apoi la angajare, in domeniu IT in general am vazut la mai multe firme ca 1-2 luni se fac cursuri-training :d

      Ștergere
  5. Ma batea si pe mine gandul sa invat ceva in plus legat de temele pentru bloguri. Adica incercam sa vad cam cat ar fi de greu sa faci o tema de la zero. Am gasit un site unde sunt explicati toti pasii, dar parca e prea mult de munca si eu chiar nu mai am atata timp la dispozitie. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am facut anul trecut un site, in css, dar nu l'am facut de la 0, am luat un templates de pe net si i'am adus imbunatatiri vizibile, am creat paginile si asa, dar de la 0 nu imi este foarte usor pentru ca nu cunosc limbajul css

      Ștergere