30 august 2013

Posted by Zdwuby | File under : , , , , , , , , , , , , , , , ,
Nu stiu cati va mai amintit sau cati ati sesizat la momentul respectiv, dar prin primavara era tare cool si la moda sa ai poze in lanuri de rapita, facebook’ul era plin de poze in lanuri de rapita, daca nu aveai poza in rapita nu era’i prea ok.
Din pacate, sau din fericire?, sezonul a trecut si nu au mai putut face poze in rapita, au trecut la porumb si floarea soarelui. Ce mi s’a parut extrem de funny a fost ca vara asta prin unele zone pe unde am trecut erau puse semnale din alea cu interzis sa faci poze, stiti voi, semne din astea:


Mi s’a parut maxima faza, din pacate nu am putut sa fac poze pentru ca de 4 ori am trecut pe langa astfel de lanuri de floarea soarelui, de 3 ori eram la volan si o data am vazut prea tarziu si pana am scos telefonul am trecut de el.
Dar oricum, cat de tare e asta? Nu stiu exact care era scopul acelor semne acolo, stiu ca unul era probabil din cauza ca la cativa km era un aeroport, dar…. In fine, mi s’a parut super tare faza…ma intreb ce ar iesi daca ar fi astfel de semne si prin lanurile de porumb si floarea-soarelui mai din aporpierea oraselor, sau ma rog, in lanurile astea in care isi fac poze toate persoanele cool. Si culmea ar fi sa’si mai ia si amenda daca ii prind comunitarii facand poze.

Cred ca ar trebui puse astfel de semne in mai multe locuri…si in restaurante, localuri si altele ar trebui facute niste toalete speciale gen : 

6 comentarii:

  1. :) chiar ai dreptate! peste tot poze cu divele prin toate lanurile patriei! :) calca recolta in picioare! poate de-asta si semnul cu pricina! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inca nu stiu care era treaba cu semnul, dar tot mi se pare genial :))

      Ștergere
  2. Uite ca eu acum aflu ca lumea s-a pozat prin lanuri si s-a mai si postat pe FB
    Nu prea am treaba pe FB, poate de aceea habar n-am ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Era plin facebookul de astfel de poze :))

      Ștergere
    2. Inseamna ca ai in lista de prieteni numai persoane mature si cu capul pe umeri :)

      Ștergere