13 august 2013

Posted by Zdwuby | File under : , , , , , , , , , ,
Detaliile le gasiti la Sorin

14 comentarii:

  1. Mama, de cand nu am mai auzit melodia asta si cate amintiri mi-a trezit! Nici nu am curaj sa o ascult... M-am multumit sa vad titlul si deja prin capul meu zburda zilele din trecut, cu cortegiul lor de amintiri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este o piesa speciala:) Si la mine au reaparut niste amintiri cand am ascultat'o, dar m'am gandit totusi sa o postez aici, de saptamana trecuta imi pusesem in minte sa o postez :))

      Ștergere
  2. Cum i-am zis si lui Sorin, formatia si melodiile ei le cantam pe la 9 ani ...sau eram si mai mica, in curte la bunica aveam auditie ...Super amintiri! Merci ca mi-ai amintit, cu melodia ta, de acea perioada! Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Melodia asta m-a dus cu gândul la anii de liceu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu inca sunt la liceu, poate din acest motiv ma atrage si mai tare :)

      Ștergere
  4. Am mai auzit formația asta! Dar cânta altceva. În orice caz, este frumoasă piesa!
    O zi minunată să ai!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce mai dansam pe asta! Si-acum imi vine sa sar de pe scaun...e grozava!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ohoo...asa cum spun si fetele, mai sus...De cand e melodia asta...
    Cred ca e aproape de varsta ta...:)

    RăspundețiȘtergere