24 august 2013

Posted by Zdwuby | File under : , , , , , , , , , , ,
Pentru ca e weekend, pentru ca e Happy Weekend, zic sa mergem la un gratar...ar fi bun, nu? Dar ce inainte de asta trebuie sa stim foarte bine anumiti pasi esentiali, primul fiind gasirea unui barbat pentru pregatirea gratarului, iar apoi trebuie sa ne inarmam cu rabdare pentru ca stim deja ca atunci cand un barbat se declara pregatit sa preia prepararea gratarului, se declanseaza urmatoarea serie de evenimente:
1) femeia cumpara mancarea
2) femeia face salata, pregateste legumele si desertul
3) femeia pregateste carnea pentru gratar, o asaza pe o tava, impreuna cu toate celelalte ustensile necesare si o
duce fara, unde barbatul sta deja asezat cu o bere in mana
in fata gratarului.
Si aici vine punctul cel mai important al intregii
desfasurari:
4) BARBATUL ASAZA CARNEA PE GRATAR!
5) apoi urmeaza mai multe activitati de rutina, femeia aduce farfuriile si tacamurile afara
6) femeia informeaza barbatul ca mai e putin si carnea se arde
7) el ii multumeste pentru aceasta informatie
importanta si mai comanda totodata inca o bere, in timp ce el se ocupa de situatia de urgenta
Si apoi inca un punct foarte important!
 BARBATUL IA CARNEA DE PE GRATAR SI O DA FEMEII!
9) apoi urmeaza din nou rutina. Femeia aranjeaza farfuriile, salata, painea, tacamurile, servetelele si sosurile si aduce
totul afara pe masa.
10) Dupa masa femeia elibereaza masa, o curata, spala vasele
Si din nou, foarte important!
11) TOTI IL LAUDA PE BARBAT PENTRU CALITATILE LUI IN ARTA GATITULUI SI II MULTUMESC PENTRU
MANCAREA SUPER BUNA!

12) Barbatul o intreaba pe femeie cum i-a placut faptul ca nu a fost nevoita sa gateasca si cand observa ca ea e cam botoasa, ajunge la concluzia, ca pe femei nu le poti multumi oricum niciodata.

27 de comentarii:

  1. Cat de adevarat! Am ras cu lacrimi. Dar trebuie sa-i incurajam si pe EI sa faca ceva, nu?

    RăspundețiȘtergere
  2. Veselia e in toi, radem la unison, mai ales ca azi barbatul renoveaza casa, iar femeia tasteaza de...rutina. Inca, deoarece urmeaza curatenia, care e categoric o....rutina. Foarte faina postarea! Un weekend minunat! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte adevarat! uite de ce nu-mi place sa merg "la gratar" :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E placut sa mergi la gratar, dar daca ai un grantagiu ca cel din descrierea mea nu prea suna a relaxare :))

      Ștergere
  4. Să ai o zi faină și liniștită. Bărbatul rămâne stăpân pe situație.

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, întotdeauna concluzia este că femeia e albină,
    iar bărbatul, trântor. Nu ştiu de ce nu-l alungăm din stup.

    RăspundețiȘtergere
  6. :))) Grozav! Vezi daca, noi, femeile ne ocupam doar de probleme marunte, irelevante, de rutina? Ia sa facem si noi treburi din astea "importante" cum ar fi pusul si luatul carnii de pe gratar Carnea la gratar e foarte buna dar mie nu-mi place deloc sa fac gratar :)
    Happy weekend, draga Ralu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu partea aia o fac :)) Nu des, cand sunt cu ai mei se ocupa tata:))Dar cand sunt cu prietenii si nu vor sa se bage niciunul, intru eu :d

      Ștergere
  7. Foarte tare articolul :)))

    Spune-mi te rog, cum as putea participa si eu la Happy Weekend? Am vazut initiativa la mai multi bloggeri, dar nu prea m-am prins la faza cu link-urile, spre ce trebuie sa pun link sau unde ma inscriu? Ca am vazut diferite variante :(

    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru ca tot am ajuns aici si citesc rugamintea ta:
      Fa click pe “Happy Weekend!” scris de Zdwuby in primul rand al articolului ei si ajungi la postarea sub care se afla tabelul – la inceput gasesti indicatiile de care ai nevoie.
      Succes! Happy Weekend! :)

      Ștergere
    2. Sper ca te'a lamurit mailul de la mine sau ceea ce a spus Diana :)

      Ștergere
  8. Haios tare!:D În mare parte e şi adevărat deşi se exagerează pe ici, pe colo, de dragul artei.
    Weekend frumos!

    RăspundețiȘtergere
  9. :)) Dar: cat de bune si delicioase ar fi fost condimentele si carnea cat de bine pregatita ar fi fost el a avut grija sa friga carnea exact atat cat trebuie pentru a fi super-delicioasa! Ca altfel, aveau doar salata! :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Desigur, bancul este putin exagerat, de dragul artei, cum spune si Axlandra, dar nu e departe de adevar :))

      Ștergere
  10. Ei, sa nu exageram ! Ia inlocuieste peste tot in articol cuvantul "femeia" cu "barbatul" si invers ! Asa ! Acum afla ca exista si asta !
    Duminica placuta !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aici imi vine putin greu de crezu, poate pentru ca nu am intalnit situatii:-? Am vazut femei care fac gratar de la cap la coada, am vazut barbati care isi condimenteaza singuri carnea, dar barbati care sa aseze masa in timp ce femeia frige carnea ina nu :) Dar, desigur, nu te pot contrazice :)

      Ștergere
  11. Doamne! cam tarziu pentru weekend, fiind luni edja, dar rasul nu tine cont de ziua saptamanii ..... Gratarele pot fi si motiv de cearta: "- Trebuie sa iei carnea de pe gratar, zice sotia. -Lasa ca mai poate sa stea un minut, cat imi termin berea. - Ba nu, ca se arde. - Stai linistita tu si vezi-ti de ale tale, ca nu se arde. ... Dupa ce si-a baut si ultimul strop de bere, barbatul catre sotia lui: - De ce nu mi-ai spus sa iau carnea mai repede? Nu vezi ac s-a ars toata? Offf, iar mancam salata. " :))))

    RăspundețiȘtergere
  12. Ei, eu am cunoscut femei care pentru a ”fluidiza” si mai mult procesul au preluat ele până și grătarul...
    Acuma, eu zic că toate astea decurg de fapt din nevoia noastră de a controla totul, noi vrem ca lucrurile să decurgă într-un anumit fel și de asta preluăm tot, să fim sigure de reușită...
    Ideea cu grătarul și toată dăndănaia din jur e de obicei tot a femeii, cei mai mulți bărbați ar zice mersi pentru o bere și încă ceva(...), doar că simțim noi nevoia să complicăm lucrurile...și apoi ne mai și plângem că nu ne mai încap pantalonii...
    Oricum, fain articolul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, si eu am cunoscut femei care fac gratarul de la a la z. Tot ce este posibil, nu stiu :))

      Ștergere