22 august 2013

Posted by Zdwuby | File under : , , , , , , , , , , ,
Plictiseala este doar o masca pentru ideile marete ce astepata sa iasa la lumina, dar sunt timide. De exemplu sa va arat ce ascunde plictiseala mea. Ieri, ma plictiseam destul de tare la un moment dat si am inceput sa fac asta…sau nu, mai intai sa va explic si dupa va arat un filmulet cu treaba asta ca sa fie veridic.
Am instalat o aplicatie pe telefon, din pacate pot sa ma joc cu ea doar 2 saptamani ca dupa trebuie sa platesc, dar e ok si atat, adica probabil o sa ma mai joc asa putin si dupa gata ca ma plictisesc destul de repede de chestii de genul. Aplicatia asta e utila in cazul iti pierzi telefonul, il uiti cine stie pe unde sau iti este furat si mai e util si daca il ai in casa, dar nu’ti amintesti exact pe sub ce saltea este. Da, dintre multe functii ale acestei aplicatii eu m’am jucat cu alarma. Adica treaba aia cu daca nu’ti gasesti telefonul in casa, sau poti sa’l folosesti si ca sa sperii eventualul hot, zic eu, adica presupun ca d’asta au pus sirena de politie si nu alta tampenie, nu? In fine, revenim…ideea e asa: eu intru pe calculator pe un site, ii dau log in, cu contul pe care l’am facut pe telefon, desigur, si imi apar acolo niste comenzi, comenzi care apar si pe telefon, in aplicatie…si ii dau frumos sa imi spuna unde se afla telefonul meu…imi gaseste adresa, apooooi ii dau sa tipe, ma intreaba daca sigur vreau sa tipe si eu ii spun ca da, normal ca vreau sa tipe si uite asa telefonul meu, blocat fiind, incepe sa tipe si sa vibreze, il deblochez si imi apar luminiiiiite colorate si tipa si vibreaza in continuare…si nu se opreste nici daca il blochez din nou.
Face asa 1 minut sau pana il opresc eu din telefon. Destul de tare, nu? Uitati si o demonstratie(scuzati calitatea si faptul ca este incarcat initial pe youtube, dar nu stiu de ce nu pot incarca videoul direct aici...):

2 comentarii: