17 septembrie 2015

Am observat ca in prezent daca sti limba engleza nu mai este un avantaj cand vrei sa te angajezi, sa cunosti limba engleza este deja ceva standard pentru angajatori, nu mai este ceva wow, nu mai este ceva cautat, este o cerinta aproape, sau chiar, standard. In schimb chineza si germana sunt foarte cautate, motiv pentru care eu, am decis sa fac un curs delimba germana pentru incepatori. Da, am ales germana, pare ceva mai ok decat chineza in mintea mea, in prezent.
Ce e cu mine? Nu stiu nici eu, sincer, adica am deja un job, dar m-am gandit ca nu se stie niciodata ce o sa se intample pe viitor, de ce sa nu profit de ocazie daca tot am dat peste ea, nu? O sa fac totusi niste cursuri autorizate ca am mai vrut eu sa invat niste chestii pe net si peste ce am dat pe site-urile respective, zau ca nu avea nici o treaba cu titlul si implicit nici cu materia, defapt era un program de programare, care era “prezentata”. Adica, realizati in stil erau daca eu care nu prea aveam deloc tangente cu acele notiuni am putut sa imi dau seama ca sunt doar abureli acolo, nu? Dar din fericire au fost free, deci nu a trebuit sa ma oftic extrem de tare ca am dat bani degeaba. Cu germana am ceva mai multa incredere cand stiu ca e ceva oficial, este un curs de 4 saptamani, cu profesori, cu clase si tot asa. Adica, pare mult mai credibil decat “trimite un mail aici pentru cursuri”.
Da, am timp si de munca si de facultate, care da, stiu, o sa inceapa curand, si o sa am timp si de cursurile astea de germana si o sa am timp si sa ma distrez. Adica ma pot duce la cursuri in doar in weekend sau in 2 dupa-amiezi din timpul saptamanii, orele sunt decente in ambele cazuri, si asa, cand o sa aud pe cineva vorbind in germana in jurul meu sau cu mine, nu o sa mai intreb daca ma injura sau de ce ma injura. 

8 comentarii:

  1. Verdammt, ich hasse Deutsch.... :))))

    ઇઉ Ell@

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa merg pe incredere ca nu este o injuratura, inca nu au inceput cursurile :))

      Ștergere
  2. Imi place de tine, ca gasesti noi ocupatii cu bataie lunga si de viitor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place sa imi ocup timpul ca sa incerc sa renunt la vechiile obiceiuri de "lenevit":))

      Ștergere
  3. da stii...nici cu engleza nu-i de lepadat! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu, stiu, nici cu aia nu stau foarte wow, dar acolo imi dau seama cand ma injura cineva:))

      Ștergere