24 septembrie 2015

Posted by Zdwuby | File under : , , , , , , , , , , , , , ,
Cand merg cu metroul si nu este exagerat de aglomerat, in special cand ma intorc acasa de la munca, ma joc pe telefon, in ultimul timp ma joc 2048 hexagon, ma chinui de cateva saptamani la el, mai am putin si ating 1 000 000 de puncte. Partea care mi s-a parut foarte funny? Acum cateva zile cand ma intorceam de la munca, stateam in picioare, undeva intre vagoane. Vin un tip la mine si “hei, vad ca te joci candy crush, imi dai facebookul tau ca sa ne trimitem reciproc vieti?” si la replica mea “defapt ma joc 2048” tipul nu a mai spus nimic, si intre timp a ajuns si metroul in statie si a coborat. Well, nu stiu care era faza si de unde a luat replica aia, dar a fost funny, chiar foarte funny. Data viitoare poate chiar o sa ma joc candy crush in metrou.

6 comentarii:

  1. poti juca "candy crush"... dar nu-ti da datele nimanui! Nici macar unui tip simpatic, din metrou! :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu candy crush :) in metrou :)))
    am ajuns la 378....
    si nu, nu da datele nimanui! da?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu m-am mai jucat de mult candy crush:)) nu i-am dat nimic, sunt cuminte, dar totusi a fost funny :))

      Ștergere
  3. :)) Amuzant desi daca mi s-ar fi intamplat mie mi s-ar fi parut suspicios...nu prea am mare incredere in oamenii de pe drum in ultima vreme.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Suspicios nu mi s-a parut, baiatul doar avea replicile slabe dat fiind ca nici macar nu ma jucam jocul ala atunci, dar avea un al 9-a simt si stia el ca ma joc in general :))

      Ștergere