20 septembrie 2015

Sambata am fost la un spectacol de improvizatie oferit de cei de la trupa Freeze prin intermediul celor de la “do the right mix” in cadrul campaniei saptamana europeana a miscarii, despre care am scris recent, si le multumesc foarte tare pentru aceasta ocazie, a fost o seara geniala. Trupa Freeze a facut un spectacol pe cinste, a fost open bar cu o servire foarte buna, iar eu m-am simtit extraordinar, de mult nu am mai ras cat am ras intr-o ora si jumatate la acest spectacol. Si, sincer, pe mine cei din trupa m-au convins sa merg si alte spectacole oferite de ei.Sambata am fost la un spectacol de improvizatie oferit de cei de la trupa Freeze prin intermediul celor de la “do the right mix” in cadrul campaniei saptamana europeana a miscarii, despre care am scris recent, si le multumesc foarte tare pentru aceasta ocazie, a fost o seara geniala. Trupa Freeze a facut un spectacol pe cinste, a fost open bar cu o servire foarte buna, iar eu m-am simtit extraordinar, de mult nu am mai ras cat am ras intr-o ora si jumatate la acest spectacol. Si, sincer, pe mine cei din trupa m-au convins sa merg si alte spectacole oferite de ei. Nu am gasit foarte multe video-uri de la ei pe youtube ca sa va pot oferi o monstra din ceea ce pot face, dar va recomand sa mergeti la spectacolele lor, nu o sa regretati. 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu