23 septembrie 2015

Posted by Zdwuby | File under : , , , , , , , , , , , , , ,
Va mai amintit de C.? Nu am mai spus nimic de mult despre el, hai sa remediem asta. In zona unde stau acum, in fata blocului este un loc pe care scrie “Loc pentru cazane”, ce citeste al meu C.? “Loc pentru cazare” si era chiar foarte intrigat, cum, in parcare, loc de cazare, unde, cum? Ba chiar la un moment dat a intrebat si cat costa si daca e chirie pe ora, zi, saptamana sau luna.
Oh, si cand a venit prima data sa ma ia de la birou sa ma aduca acasa se incurcase pe stradute, a scris adresa gresit pe gps si a fost foarte “fun” cand am inceput sa ne contrazicem “sunt jos, unde esti?”
“am parcat chiar in fata”
“pai eu sunt jos, nu te vad”
“nici eu nu te vad, unde esti mai exact?”
“langa usa garajului”
“ce garaj? Nu e niciun garaj aici, e o terasa”
Si acum ca ati prins ideea, discutia asta a durat aproximativ 20 de minute si apoi am ajuns la “du-te la gura de metrou si vin sa te iau de acolo”, aparent nu numai ca nu era pe strada care trebuia, era aproape de iesire din bucuresti, spre chitila, in partea aia.

Si cam atat va spun momentan de C., nu, o sa va las si pe voi sa radeti de perlele lui in general, dar ma opresc aici ca sa am “material” si pentru alte articole. 

4 comentarii:

  1. deci ti-ai tras muza la blog ? :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Fara mine un cititor nu ai mai avea, cum ai bagat articolul asta cum a sarit in sus graficul de vizualizari :))

    RăspundețiȘtergere