28 septembrie 2015

La orice varsta sistemul circulator poate produce afectiuni neasteptate. Dar pastilele pot trata aceste afectiuni si in acelasi timp sa produca alte afectiuni, precum imbolnavirea ficatului sau a stomacului. Da, ceva de genul asta mi-a spus un amic care este medic rezident, si desi oficial sustine medicina cu tot ce tine de ea, in particular, pentru tratamentele de lunga durata sau pentru prevenirea anumitor afectiuni, recomanda metode alternative, precum produsele naturiste sau mai usoare. Pentru afectiunile de care am pomenit la inceput mi-a recomandat pentru un alt amic Endolex, ajuta la functionarea naturala a venelor capilare si a vaselor limfatice si contribuie la mentinerea tonusului normal al peretilor vasculari.
Cum el este un impatimit al cafelei de dimineata si a tigarii de langa pentru ca altfel nu se poate, nu poate renunta de aceste vicii, sau nu vrea, pentru ca daca ai vointa orice se poate, eu pe principiul asta merg. Cu nicotina nu am probleme, dar cu cafeaua da, sau oarecum, adica beau zilnic sau aproape zilnic cafea, pentru ca mi se pare un mod foarte bun de a socializa dimineata cu colegele de camera acum ca m-am intors la camin si pentru ca la birou am momente in care simt cum imi obosesc foarte tare ochii, stand 8 ore in fata a doua monitoare, se simte, si pentur ca, desigur, aceiasi idee cu socializarea, imi place sa stau la o cafea cu seful dimineata la o vorba, vorba de munca sau vorba de “consum general”, ideea este ca este un mod de a socializa, si imi place, dar in acelasi timp desi beau zilnic sau aproape zilnic, am avut si momente, poate chiar saptamani intregi in care nu am baut cafea deloc, din lene in mod normal, pentru ca nu o mai am pe mami care sa imi faca dimineata cafeaua, la birou il mai “conving” pe sefu’ sa o faca el, iar la camin, o sa incer sa le “invat
 anul asta pe fetele din camera sa faca in weekend dimineata.
Mi-a mai recomandat pentru acel prieten si chiar si pentru mine, revisan cardio, aparent face bine daca ai mod haotic de a manca, sistemul imunitar scazut, pentru ca iti stimuleaza imunitatea si fortifica sistemul cardiovascular, care se “altereaza” repede din cauza cafelei si a tigarilor. 

2 comentarii: