27 iulie 2013

Posted by Zdwuby | File under : , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
Nu stiu ce faceti voi weekendul asta, dar eu stiu cel putin un lucru pe care ar trebui sa’l faceti: sa mergeti la Elly la Happy Weekend. A intrebat cineva de ce? Cum sa intrebi de ce? Nu se intreaba asa ceva, acolo e distractie, acolo avem “party”(cu “” pentru ca e un altfel de party, virtual) in fiecare weekend. Asa ca daca tot ati trecut si pe la mine si eu imi fac incalzirea va invit la o bere, dar daca sunteti barbati “ocupati”, adica cu nevasta si copii(sau fara) sau cu iubita trebuie sa aveti acordul ei, dar nu va speriati, e ok si daca va spune ca puteti sa beti doar un pahar pentru ca paharele mele sunt ca astea. Si dupa cum vedeti toti s’au simtit bine la gratar chiar daca au baut doar un pahar.


Nu va place sa beti bere din plastic? Nu e asta o problema pentru ca avem si pahare, la fel de potrivite si din sticla.

Numai pahare de cristal sa nu’mi cereti ca pe alea nu le scot, sunt sub cheie


Si de cand beau numai cate un pahar de bere pe zi am reusit sa rezolv si cubul rubik 


Si parca ma pasioneaza si fizica si chimia mai tare
- A vazut cineva accelaratorul meu de particule?
Nu stiu de ce, dar mereu primesc acelasi raspuns:
- Berea e in frigider.
Nu ma deranjeaza, dar cand nu mai poti sa citesti ce scriu eu pe aici ar fi timpul sa te duci acasa. Inca esti bine? Mai ia un pahar

lnʇsǝɹ ǝp ățɐɟ ʇıɹǝɟıp ɐʌǝɔ ɯɐ ɯnɔɐ 'lıqɐșoɹdǝɹı ăzɐǝuoıțɔunɟ 'ʎɐqǝ ǝd ǝp ăɹnʇɐʇsɐʇ o ǝʇnɔǝɹʇ ǝlǝlız ʇɐɹădɯnɔ ɯɐɯ
Ce ai ma? De ce te uiti asa stramb la monitor? Te’a luat de cap…mai bine mergi atent spre casa si iti dau si un sfat, pana acasa fa la fel ca tipul asta, n’ai cum sa dai gresi:
Un tip beat crita suna la interfonul unui bloc:
- E acasa sotul?
- Da! la celalalt capat al firului.
Suna la alt numar:
- E acasa sotul ?
- Da!
Si tot asa, pana una zice ca nu-i acasa sotul. La care betivul:

- Coboara atunci, sa vezi daca-s io!

22 de comentarii:

  1. Cred ca toate tipele la care era acasa sotul...au avut ceva probleme :))))
    Zi-mi si mie cum e treaba cu scrisul acela de-andoaselea :) Sunt curioasa, chiar foarte :)
    Happy weekend, draga Ralu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer asa l'am gasit pe net din intamplare si m'am gandit sa'l incadrez aici, cumva:)) Dar cel mai sigur este un font anume

      Ștergere
  2. Coada la bere e la fel ca la aghiazmă...

    RăspundețiȘtergere
  3. Grozava, tastatura cea noua ! Cat despre micutul pahar de bere... e numai bun pentru caldura asta !

    RăspundețiȘtergere
  4. :) wow! ce pahare! :)
    :)) chiar că ai cea mai tare tastatură... :)
    weekend plăcut draga mea! pup.

    RăspundețiȘtergere
  5. Am pus ochii pe vaza aia enorma din a doua poza...Mi-ar cam trebui...

    RăspundețiȘtergere
  6. m-au placut si bancurile si figura cu scrisul de-a-ndoaselea! haios tare!
    weekend fain în continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scrisul e din cauza berii, e scris normal :-?? :)) Mersi frumos :)

      Ștergere
  7. AM STUDIAT ACCELERATORUL TĂU DE PARTICULE. Am găsit și berea la frigider, așa că poți avea o duminică liniștită și faină.

    RăspundețiȘtergere
  8. Mie mi-a plăcut aia cu cubul rubik!:) Pentru că eu știu cât durează să-l faci... De câteva ori am reușit, și și atunci cu unchiul meu...
    O zi frumoasă! Adică, Happy Weekend în continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici acum nu prea'mi iese :)) dar nu ma mai stresez cu el :d

      Ștergere
  9. “Berea este dovada ca Dumnezeu ne iubeste si ca vrea sa fim fericiti.” Benjamin Franklin

    RăspundețiȘtergere
  10. Cand era Ionut mic, vazand ca nu poate face nici macar o fata a cubului, il desfacea si aseza pe culori bucatile, pana il rezolva. :)))
    Acum a inceput sa isi caute acceleratorul de particule... :)))))
    Multe zambete mi-ai adus astazi, Ralu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact asa faceam si eu cu fratemiu :)) luam o surubelnita si da'i pe desfacut cubul :))

      Ștergere