19 iulie 2013

Posted by Zdwuby | File under : , , , , , , , , , , , , , , ,
De ieri sa cada…[nu, nu era asa]
Desi de multe ori am zis : “de ce ma enervez eu cu asta? Sa se ducaaa!” Nu l’am lasat, ba chiar am mai downloadat unul, similar. Nu l’am dezinstalat nici pe cel vechi, le folosesc concomitent pe toate 3 + celelalte aferente. Si da, sunt momente in care ma enerveaza cumplit ca nu’mi iese si imi pun din nou intrebarea cu care am inceput articolul si de multe ori chiar inchid si fac altceva, dar dupa doar cateva minute ma intorc, o iau de la capat si ma enervez iar si iar inchid si iar intru si tot asa. Dar cu toate astea, nu am nici cea mai mica idee cum sau de ce, dar a inceput sa’mi placa sa ma joc cu vidourile. Da, imi place sa editez filmulete, imaginea, dar si audio. Am 5 programe pe care le folosesc + altele aferente pentru convertit, taiat, sunt 3 video, 1 audio si 1 de creat animatii, prezentari, dar doar cu imagini.
Nu va arat nimic din ce am facut pana acum pentru ca nu am editat nimic pana intr’un stadiu final, adica am folosit in mare parte videoclipuri de la diverse melodii si am editat contrast, imagini, aparitii, efecte, am modificat si vocea, dar toate in stadiul de teste. Ma gandeam ca poate o sa mai fac un filmulet, nu neaparat pentru blog, asa, pentru mine, sa vad daca’mi iese ceva frumos, dar nu acum, nu am aparatura necesara momentan, ma rezum la a ma juca cu programelele astea. Nu credeam ca o sa’mi placa atat de mult incat sa ma mai joc cu ele si dupa ce am terminat ce mi’am propus. Mi se pare chiar interesant ce poti face. Nu, nu stiu sa fac multe, dar aproape zilnic invat sa fac ceva nou, ceva mic, nu extraordinar de spectaculos, dar nu stiu, e placut.

Si sa ma vedeti cum sunt cand ma concentrez la treaba asta…folosesc castile pentru ca pot sa ma concentrez mai bine pe sunet, dar ma incomodeaza sa le tin mereu la urechi plus ca uneori folosesc doar una, alteori pe cealalta, si e foarte interesant cum ajung sa la tin…incep cu ele pe gat si le pun la urechi doar cand e necesar, dupa le uit la urechi, incep sa ma incomodeze si le mut mai sus, deasupra urechilor, le tin pe cap, dupa am nevoie doar de o casca, dar cade si cealalta si le sucesc sa stea doar una, o uit si pe aia acolo, iar incepe sa ma incomodeze, le las pe gat, le pun iar, ajung dupa cu ele prin crestetu’ capului si chiar pe frunte.
Inchei prin a completa titlul : A inceput…sa’mi placa sa ma joc cu videourile

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu