13 octombrie 2016

Dupa ce v-am povestit despre mini experimentul meu din metrou o sa va mai povestesc un altul. In prima jumatate a anului sa spunem ca am iesit mai des in oras decat de obicei, plus ca am avut cea mini chestie cu colega de camera dat fiind ca nu prea aveam timp de stat acasa, daca va mai amintiti am ajuns la un acord si aveam ‘iar e luni’ si in fiecare luni ieseam, dupa era si marti si miercuri si joi si tot asa. Si uneori observam persoane iesite singure in oras, sa manance sau sa bea un suc/bere ceva. Si mereu ma intrebam cum e treaba asta, niciodata nu am facut asta, adica da, uneori se intampla sa ajung cu cateva minute mai devreme, dar asta nu se pune. Si m-am decis intr-o zi dupa sala sa merg sa mananc inainte sa ma intorc la munca, doar eu. Cum a fost? Interesant. As repeta? Cel mai probabil nu. Adica da, mi s-a parut interesant, dar trebuie sa recunosc ca m-am cam foarte plictisit. Adica am stat continuu pe telefon pana mi-a venit comanda, asta dupa ce chelnerul s-a uitat dubios de cateva ori la mine, am mancat si dupa am continuat sa stau continuu pe telefon pana mi-am terminat bautura si mi-a adus nota. De ce mi s-a parut interesant? Pentru ca a fost ceva nou pentru mine, dar cam atat, nu mi s-a parut ceva suficient de interesant incat sa repet experienta asta, e chiar destul de plictisitor, si nu, nu recomand altora sa incerce asta...adica nu e nimic fun, nu e nimic intrigant, nu e nimic interesant la a sta singur la o masa, mai ales daca nu aveti baterie la telefon ca sa aveti totusi un mod de a umple timpul clar un mare nu.
So... rezultatul experimentului: o dezamagire totala clar de nerepetat.

Da, da, da...e semn de independenta si bla bla bla, dar mie personal mi s-a parut foarte plictisitor si clar nu ceva pentru mine, poate altii apreciaza acest lucru altfel, eu am ajuns la concluzia ca daca vreau sa mananc in oras si nu am cu cine sa ies mai bine comand si stau acasa, m-as plictisi mai putin. 

4 comentarii:

  1. Ei uite eu făceam asta cand voiam me time,telefonul înlocuit cu o carte. Stăteam cu orele in cafenea,privind orașul,citind,gândind si analizând.
    Face bine :)
    Acum cu laptopul mic,recunosc :) bloggaresc atunci e drept :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu am reusit sa fac din asta "me time"...m.am cam foarte plictisit, poate a fost si din cauza ca stiam ca trebuie sa ma intorc la munca dupa, nu stiu ce sa zic, dar clar aceasta "prima tentativa" nu m.a convins..

      Ștergere
  2. Te-ai obisnuit sa fi cu cineva prin prejma si e mai ciudat cand te vezi singura.Eu de cand ma stiu mergeam de multe ori singura,acum e mai dificil ca nu mai merg decat la intalniri. Mai gandeste-te,esti sau nu dezamagita?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este foarte posibil sa fie acesta motivul, mereu am iesit cu inca minim o persoana. Poate aveam prea multe asteptari de la "experimentul" asta si de aceea m.a dezamagit, chiar nu stiu ce sa spun...cred ca o sa repet experienta si o sa incerc atunci sa trag din nou niste concluzii finale..

      Ștergere