18 iunie 2014




Mai multe la Carmen

15 comentarii:

  1. Tu nu trebuia sa dai proba de bac azi??? Lasa blogul si du-te la scoala!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Un copil se joaca cu mingea si catelul lui.Imi place copilul.

    RăspundețiȘtergere
  3. E un dulce, pupaceste-l din partea mea! :-) ... si trimite-l la CM de fotbal ca are talent! :-))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mult succes la BAC, Raluca! Iti tin pumnii!

      Ștergere
    2. Pentru Campionat de pregateam, exersa cu mine in lipsa de profesionisti :))
      Multumesc frumos :) Pana acum merge bine:)

      Ștergere
  4. Toata lumea joaca fotbal in perioada asta?! Cu siguranta pe urmatorul (Campionat Mondial) nu-l veti mai rata. :P Aveti (amandoi) potential. :D
    O metoda perfecta de relaxare mai ales atunci cand stresul devine insuportabil.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fotbalist imi fac cutu mic:x Abia astept sa ma mai duc la ea, a trecut ceva timp de cand am vazut-o ultima data :(

      Ștergere
  5. Superb filmulet! :)) mi-a placut catelul tau - va fi selectionat in curand in echipa nationala de fotbal - dar tricoul tau ... It's Amazing! ;))
    Succes la BAC! cu siguranta vei avea o vacanta superba! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunteti foarte talentati amandoi. Dar Cutulache este clar un izvor de veselie si joaca! Numai bun pentru aceasta perioada stresanta pentru tine.
    Bafta multa la toate examenele! :-)

    RăspundețiȘtergere