4 mai 2014

Posted by Zdwuby | File under : , , , , , , , , , , , , , , , , ,
            Stiu ca o sa ma contrazic acum pentru ca stiu ca mi-am exprimat in nenumarate randuri disconfortul pe care mi-l creaza primavara/toamna, in special prin ploaia, dar cand afara ploua si eu stau in casa, beau o cana de cafea caldea si lenevesc pe net sau urmarind filme/serioale, pe bune ca nu ma deranjeaza deloc, ba chiar imi place pentru ca se contureaza asa o oarecare atmosfera propice lenevelii continue. Si fix asta am in plan, un weekend luuung plin de leneaveala. Da, ieri am stat aproape toata ziua in pat in haine extra mega confortabile, nu, nu pijamale pentru ca nu folosesc deloc, dar similare, urmarind filme si asta o sa fac si dupa-amiaza asta pentru ca afara este o vreme fix de lenevit sau de facut copii, ambele implica patul, deci...e bine.      

4 comentarii:

  1. Da, si eu mi-am propus sa ma uit la niste filme weekendul asta, dar pana la urma s-a dovedit ca socotela de acasa nu se potriveste cu cea din targ. M-am luat cu altele si am uitat iar de filme. :))
    Eu chiar nu stiu cine are chef de plimbari prin ploaie. Mai ales torentiala ca cea de azi. :)) Normal ca stam in casa, mai precis in pat la calculator. :P Relaxare si odihna cat cuprinde. Ne asteapta o perioada de foc. :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din fericire la mine nu a fost asa nasol ca la tine :)) dar tot am lenevit si am avut o zi de filme incheiata cu fizica, mate, romana si atestate :))

      Ștergere