16 octombrie 2015

Posted by Zdwuby | File under : , , , , , , , , , , , ,
Nu am murit inca, desi m-a luat raceala, inca traiesc, sunt aici, cam rarut ce e drept, dar sunt inca aici. Bine, nici “live” nu prea ma prinde multa lumea, adica pana cand si colega de camera mi-a spus ca nu ii mai place de mine asa tare, ca plec dimineata la munca sau facultate si ma intorc seara, ca ea ce face? Ma vede tot anul doar seara? Si ce e drept, nu pot sa ma cert cu ea, ca are dreptate, ajung acasa numa dupa ora 6[in cazurile placute, si rare] sau dupa ora 8[cel mai des] si in weekend, atunci sunt acasa, in mare parte.
Dar haideti sa va povestesc cat de draguta este aceiasi colega de camera care este suparata ca nu prea ma vede anul asta acasa. Dupa ce am rezistat vitejeste cu atatia bolnaviori in jurul meu, oriunde as fi, m-a luat si pe mine raceala. Si miercuri dimineata cand m-am trezit, m-am trezit cu asta pe birou, langa mine: 

Si ieri dimineata era din nou o cana cu ceai pe birou, langa patul meu cu un al post it cu “sa iti bei ceaiul nou”. Este adorabila colega mea, nu? Este!
Oh, si am racit atat de dragut si am tusit atat de mult ieri si aseara incat astazi m-am trezit cu febra musculara la abdomen, nu pot nici sa rad sau sa imi suflu nasul fara sa ma doara. Am zis ca daca nu termin raceala asta cu patratele abdominale, nu am facut nici o treaba, si sincer, cred ca o sa ajung sa am patratelele alea, ca si astazi tusesc, nu la fel de mult, dar suficient.


6 comentarii:

  1. Si eu am racit, dar e fara tuse naspa.
    in schimb de la atata ceai fierbinte mi s.a facut dor d cafea! :))))
    sa te faci repede bine! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am baut si cafea, sunt ok pe partea asta:)) astazi vad ca incepe sa ma lase si febra musculara, tusea persista, dar nu mai este seaca, asta e mai nasoala, dar per total sunt ceva mai bine:)

      Ștergere
    2. Hai ca am facut anticorpi cu raceala asta!:) scapam si in restul iernii!

      Ștergere
    3. Aproape am facut patratele, de la 1 ma duc si la sala, se fac frumos :))

      Ștergere
  2. Un gest frumos, obisnuit intre prieteni. :)
    Insanatosire grabnica si completa!

    RăspundețiȘtergere