11 august 2012

Posted by Zdwuby | File under : , , , , , , , , ,
Daca tot e weekend se stie deja ca trebuie sa fie
Asa cum ne'a invatat Elly 

Profesorul:
- De unde vin carbunii, Popescule!
- Aaaa... din Ionescu.
- Cum din Ionescu ?
- Asa mi-a soptit Ionescu: din mine, din mine!


Vrei un corp de invidiat?
Cumpara noul Adobe Photoshop CS6.....


Aseara am vazut o tipa simpatica la bar, m-am apropiat de ea si am intrebat-o daca i-ar placea sa o servesc cu un pahar de bautura.
- Nu ai o prietena? imi zise ea. Tipi ca tine intotdeauna au o prietena...
- Nu, din pacate ne-am despartit acum o luna, o asigur eu.
- Oh, imi pare rau, suspina ea...Te rog, vino sa servim un pahar de vin impreuna, fac eu cinste.
Dupa cateva pahare, un sarut si o imbratisare, ne-am trezit la ea acasa in pat si am facut dragoste ca doi nebuni.
In timp ce ma imbracam pregatindu-ma sa plec, imi zise tipa:
- Deci...Arati foarte bine, esti un tip de treaba si pe deasupra, uimitor la pat...Pot sa te intreb cum naiba de te-ai despartit de prietena ta?!...
- A aflat nevasta-mea!...ii raspund, iesind in pripa.

20 de comentarii:

  1. ecoul: din mineee, din mineee! :))))))))))) =)))) prea tare :x
    Happy weekend!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte tari glumele! :))
    Tu stii ca in fiecare weekend rad la ele. La fel s-a intamplat si azi, la fel le-am spus doua dintre ele alor mei. Nu pe aia cu Photoshop, ca n-o inteleg ei ;)
    Happy Weekend, Ralu draga!

    RăspundețiȘtergere
  3. Carbunii vin din Ionescu?! :)))) Asta a fost dura :))))
    Happy weekend! Eu am fugiiiiit! :X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu se stie ce resurse naturale (sper ca nu gaze) se ascund in Ionescu;)) Fugi:)) si iti zic Saptamana frumoasa:p

      Ștergere
  4. hahaha...buneeee,bune...
    ...eu am Adobe, dar degeaba ! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adobe e pentru pacalit facebook...sufletul este photoshopul realitatii

      Ștergere
  5. Putine, dar foarte bune! Le fur sa le dau mai departe pe mess catorva prieteni, care se sperie daca vad linkuri. :))
    Happy weekend!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Putine ca a fost facut pe graba articolul;)) Fura'le:)) Happy weekend:)

      Ștergere
  6. Mai, mai barbatii astia parasiti si necajiti si singuri, tttt... sau inselati :))
    Mai ce smecheri :D
    :)))
    Happy Weekend!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Macar a avut un motiv bun cand l'a parasit fosta:))
      Happy weekend:)

      Ștergere
  7. :))))))))))

    Se spune că nu există bărbat monogam! Se pare că e adevărat!
    Happy Weekend! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Versurile unei melodii populare sunau cam asa "Se spune ca nu e barbat care nu si'a inselat macar o data nevasta" Probabil e lectie de viata:))
      Happy weekend:)

      Ștergere
  8. Super-super-super!!! Numai bune pentru colectie! :))
    :)) si inca putin :)))

    O saptamana minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult ca ti'au placut:)
      O saptamana cat mai frumoasa:)

      Ștergere
  9. Hahahaha! Cat de TARE e ultimul! MAXIM!

    RăspundețiȘtergere