28 mai 2012

Posted by Zdwuby | File under : , , , , , , , , , , , , , , ,
Gata…ajunge! M’am plictisit de atata ploaie!!! Au fost 2 zile (sau mai bine zis doua jumatati de zi) in care nu a plouat chiar daca a fost innorat…dar azi se pare ca trebuie sa recupereze…de la ora 9 dimineata ploua in continuu si constant …nici mai tare nici mai incet…marunt, des si tare.
M’am plictisit sa ma uit pe geam si sa vad numai ploaie…m’am saturat sa fac sarituri de olimpiada peste baltoace…mi’a ajuns sa ocolesc 2 lacuri si sa ajung tot in noroi…m’am plictisit sa ajung acasa cu parul mai ud decat atunci cand ies de sub dus si sa scurg din haine o galeata de apa.
Unde e butonul de on-off pentru ploaia asta? Si de ce nu apasa nimeni pe off? Pentru ca nu cred ca doar eu m’am saturat si plictisit de toata ploaia asta…
Chef de ce poti sa ai pe vremea asta? Pe mine cel putin vremea asta ma baga intr’o stare de somnolenta notorie si de lene acuta in faza finala. Nu am chef nici de muzica…nici de mess…nici de facebook…nici de blog…nici de mancare…nici de apa…si parca nici de somn nu mai am chef chiar daca casc in continuu (inclusiv acum ) .
Ok …ploaia e buna…ploaia ajuta recoltele si restu’…dar nu asa de multa!....gata…ajunge…vreau sa mai vad si soarele … M’AM PLICTISIT DE ATATA PLOAIE!!!!

14 comentarii:

  1. ne adaptam la ploaia asta, cu sau fara umbrela. ai reactii adverse la apa?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu...dar e deja prea mult..ploua ploua, dar sa se mai si opreasca:))

      Ștergere
  2. :)) te inteleg perfect:D Doamne Ajuta ca la mine e soare acum!:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si la mine e inca ploaie de azi dimineata:)) bine macar ca la tine e soare>:d<

      Ștergere
  3. La mine a fost putin soare dimineata dar au venit norii.Chiar daca nu a plouat eu am cascat toata ziua
    :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu casc si acum...dar ploaia tot nu s'a oprit deloc nici acum:|

      Ștergere
  4. Vaiii aici ne asemanam..... nu`mi place de nici o culoare PLOAIA :) sa se duca pe alte meleaguri :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu fiti rai:)) Mie imi place ploaia!!:X

    RăspundețiȘtergere
  6. Pe mine ma enerveaza faptul ca nu vad soarele, este intuneric in casa, iar asta imi da o stare de somnolenta enervanta. Pe afara nu prea ies, asa ca nu trebuie sa ma antrenez pentru sarituri. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Azi pana am ajuns in parcare la masina am facut numai sarituri in lungime ...si tot in baltoace aterizam:| ...bine ca pe la 11 s'a oprit :d

      Ștergere
  7. "Nu am chef nici de muzica…nici de mess…nici de facebook…nici de blog…nici de mancare…nici de apa…"
    Ralu, am ras. Da' sa nu te superi. Am ras doar gandindu-ma cata economie ai facut: de curent electric, de mancare, de apa ;) :))
    Ce sa mai zic si eu? N-avem ce sa-i facem ploii. Si inca se anunta zile ploioase...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu prea a fost economie:)) de curent cel putin...ca am tinut calculatorul deschis:))...de macare da...de apa nu m'au lasat rinichii:))
      Din fericire azi pe la 11 s'a oprit si inca nu a inceput iar \:d/

      Ștergere