20 noiembrie 2015

Posted by Zdwuby |
In ultimul articol kilometric am spus ca o sa revin la acel subiect cand o sa am o solutie. Am gasit solutia aia, am gasit-o de cateva zile chiar, dar nu am si aplicat-o inca. Am ajuns la o concluzie, una care nu e tocmai buna pentru mine, acum, pe moment, dar care este cea mai eficienta in acelasi timp. Spuneam ca nu stiu daca sa las zidul sa se ridice singur sau sa il ridic eu. Ei bine...a inceput sa vrea singur sa se ridice, dar nu o sa il las sa se ridice singur, in timp, nu, o sa incep eu sa il ridic din nou, si de data asta o sa fie blindat. Da, e aiurea, ma simt iar aiurea, doare si e ciudat sa renunt iar la multe chestii, dar stiu ca lucrurile nu sunt ok pentru mine, si a fost suficient de lunga perioada asta in care m-am lasat iar pe mine complet ca sa fie altii fericiti, e din nou timpul sa imi revin, sa nu ma mai atasez atat de tare, sa nu mai arat ca ma atasez, sa nu ii mai las pe altii sa ajunga la mine si in mintea mea asa usor. Zdwub it’s back...sau...o sa fie intr-un timp scurt, o sa dureze putin sa ma obisnuiesc, dar o sa fie, curand, sper. 

5 comentarii:

  1. Daca simti ca asa e mai sanatos pentru tine, atunci asa sa procedezi si asa sa fii..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Timpul mi-a aratat chiar astazi ca e cea mai buna decizie...

      Ștergere
  2. Ma buvur ca e Done, dar imi pare rau ca te doare......

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Azi mai mult ca niciodata, dar o sa imi revin, pentru ca trebuie, pentru ca imi era mult mai bine inainte, inainte nu m-ar fi afectat chestia asta asa ca acum..trebuie sa imi revin cat mai repede...

      Ștergere
    2. scrie-mi cand ai timp, sa recuperam!

      Ștergere