17 noiembrie 2015

Sunt pe cale sa imi schimb pentru a treia oara imprimanta. De ce? Pentru ca s-au golit din nou cartusele, defapt s-au uscat, nu mai merg nici reincarcate pentru ca nu a mai fost folosita de ceva timp imprimanta, eu ne mai fiind acasa, dar cum omul se mai si plictiseste la facultate, ce face? Sta pe net, si peste ce da? “Cartuse compatibile de la Cartuse-shop.ro”, cand am citit normal ca eram ceva de genul “hai nu mai spun, zici tu ca sunt compatibile?” Si intru din curiozitate pe site sa vad ce si cum e acolo. Mare mi-a fost mirarea cand am vazut ca sunt cartuse compatibile cu imprimanta mea si mai sunt si la un pret acceptabil, am ramas masca, pe fundal se auzea acolo ce vorbea proful despre rezistente si torsiuni, iar eu eram “mi-am gasit cartuse, mi-am gasit cartuse, mi-am gasit cartuse”.
Da, bine, ce e drept nici nu prea ma cautat, prima data cand am cautat cartuse de imprimanta am gasit unele foarte scumpe si am zis ca mai bine imi cumpar alta imprimanta decat sa imi cumpar alte cartuse. Nu m-am dus in nici un magazin de cartuse, m-am dus la un singur magazin din asta si am iesit cu o viteza direct proportionala cu pretul pe care l-am vazut acolo afisat.
Recunosc, nu folosesc des imprimanta, defapt, nu foloseam des imprimanta cand eram acasa, pentru ca nu prea aveam nevoie de ea atat de mult, dar aveam nevoie, ca altfel nu o mai cumparam de la inceput, si nefolosind-o suficient, se uscau cartusurile, normal. La imprimanta pe care o am acum, mi-am cumparat-o cand inca eram in liceu, imi mai scoteam variante de bac, mai xeroxam chestii, o foloseam relativ constant cand eram acasa, sau cel putin suficient cat sa nu se repete “incidentul”, dupa am plecat la facultate, o mai foloseam din an in paste cand ma duceam acasa si imi trebuia sa ceva imprimat pentru saptamana imediat urmatoare, ca na, daca nu te duce capu’ sa scoti si pentru saptamanile viitore te duci la xerox si platesti. Si dupa, stiu ca in iarna am folosit-o mai mult, cand mi-am imprimat fotografiile pe care le am lipite pe perete in camin. Si cam de atunci s-au golit aproape ambele cartuse, dar inca mai mergeau, deci nu m-am stresat prea tare, mai ales ca nu mai eram acasa sa o folosesc asa des. Stiu ca am avut o data o tentativa de a cauta pe google “cartuse de imprimanta” dar nu am gasit nimic pentru imprimanta mea, sau cel putin nu la un pret acceptabil, adica preturile alea ma determinau sa pun si imprimanta actuala in dulap si sa mai cumpar una pentru ca am zis ca pana gasesc eu cartuse compatibile la un pret acceptabil, gasesc imprimanta nou la un pret acceptabil. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu