14 ianuarie 2014

Cea mai aiurea chestie care mi s-a intamplat de 3 ori numai saptamana asta. Vorbesc frumos cu cate un amic si din vorba in vorba ajugem la un moment dat si la subiectul bac…ba ca ma plang eu de teme, ba el, ba ca e el mai mare cu 1-2 ani si tine lectii de filozofie de viata. Si de aici ajung sa aud “tocmai tu te plangi de texte argumentative la romana?” …raman putin asa…mai ales cand aud prima data si intreb si eu ca tot omul care stie ca nu e geniu in asa ceva “cum adica tocmai eu? Eu ce am?”…si vine raspunsul briliant: “pai nu esti tu blogger? Nu cu asta te ocupi tu? Scrii, nu?”

Genial ce pot spune…sa compari articolele scrise de mine, majoritatea in acelasi stil si format ca asta, cu textele argumentative de la romana.

Unul dintre cei care mi-a spus ceva de genul a fost si C., bine, el a spus-o mai mult pentru a-i ironiza pe ceilalti. Si cu “sprijin” de la el am ajuns sa imi imaginez cum ar fi daca as scrie la bac textul argumentative in maniera in care scriu aici, pe blog, sau as face comentariu literar exact asa cum il interpretez eu defapt…adica as spune cat de curve sunt Otilia, Ela sau cat de tembel este Ion sau cat de drogat era Iona sau cat de emo era Bacovia si aceste “sau”  pot fi muuulte. Am o maniera de a interpreta si comenta textele din programa de bac de mama-mama. Si C. mi-a spus ca ar fi bine daca nu m-as alege cu vreo vanataie/fractura din partea profesorilor care vor corecta lucrarea mea…de trecut nici nu se pune problema sa trec mai mult decat strada.

Dar din nou, nu inteleg care e legatura intre faptul ca am blog, ca scriu pe blog cu lipsa mea completa de inspiratie cand vine vorba de a compune niste texte argumentative complet tampite pe niste subiecte complet idioate Nu are pic de legatura…sau poate ar trebui sa inteleg ca persoanele respective nu mi-au citit in viata lor blogul si nu au nici cea mai vaga idee despre ce si cum scriu eu pe aici, nu? 

10 comentarii:

  1. Nu stiu prea bine la ce se refera acel "argumentativ"(am facut liceul in precambrian, nu ni se cereau asemenea texte) dar am vaga impresie ca nici eu nu scriu pe blog in stilul cerut la scoala, la bac etc.
    Multi din afara ii percep pe bloggeri ca pe niste scriitori. Sau ca pe niste jurnalisti care nu fac altceva decat sa critice moravurile societatii si sa despice firul in patru. Pe cand cei mai multi avem un soi de jurnal personal, scriem exclusiv despre noi, ce am mai facut, pe unde am mai umblat, ce s-a mai intamplat in viata noastra. Ei nu ne citesc, asta e clar. Doar banuiesc, isi imagineaza ce vor ei. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un text argumentativ este un text in care iti exprimi opimia si aduci minim 2 argumente si trebuie sa folosesti cuvinte specifice gen "in primul rand, in al 2-lea rand, in plus, mai mult decat atat, consider, sunt de parere etc" si sa fie dupa strucutura: idee generala si universal valabila despre subiect, argument 1 cu exemplu, argument 2 cu exemplu si concluzia. Si majoritatea au niste teme extrem de tampite:|
      Da, cred ca asa e...cineva ma tot intreba de ce fac fizica si mate daca eu ma fac jurnalist...:|

      Ștergere
  2. Sa nu faci asa ceva la bac.Pe blog scrie,ca o faci simplu ,direct,cursiv,ca un copil care trece prin scoala si mai si invata.Sa nu te surprinda ca multi nu stiu sa scrie,altii nu stiu cum sa o faca si altii sunt timizi.Tu esti deosebita si ei simt asta.Uite,faptul ca ai blog e o chestie! Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu o sa fac asa la bac, dar...:)) Multumesc mult de tot :)

      Ștergere
  3. E tarziu si chiar nu vad legatura.... Sorry, revin maine! :)
    somn usor!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai unde-i legatura?! :)
    stiu ce spui, tu ai dreptate! cu restul insa....lasa-i sa vorbeasca!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu reusesc sa gasesc nici o legatura, dar se pare ca asa ma percep anumite persoane..:))

      Ștergere
  5. La ce s-a ajuns sa se ceara la limba romana acum pentru bac...eu as pica cu brio. Cred. :)) Sau, cine stie? Poate ca ma adaptam. Ca si Nice, si eu am terminat cam de multisor cu bac-ul... nici vorba de prostiile astea cu argumente.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bacul are o structura nasoala rau de tot, dar trebuie luat :))

      Ștergere