4 iulie 2012

Posted by Zdwuby | File under : , , , , , , , , , , , ,

Mai multe gasiti la Carmen

32 de comentarii:

  1. oh-vai ce privire! cum sa nu te atasezi de un astfel de scump?!
    happy WW! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si cum sa nu obtina tot ce cere? ;))
      Happy ww :)

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Acum este mai mare:)), dar a ramas foarte jucaus...insa daca "il calci pe coada" mai scoate si coltii:))

      Ștergere
  3. Mi se pare mie sau aici era tocmai intr-o campanie de induiosare a stapanei sale? :)
    Ce dragalas era! Si este si acum, ca doar l-am revazut: http://zjustwords.blogspot.ro/2012/06/miercurea-fara-cuvinte4.html

    Happy WW, Raluca!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar era ;)) a fost si inca este dragalas, jucaus, dar si foarte convingator :))
      Happy WW :)

      Ștergere
  4. E mic si el, are 2 luni. Lasa ca se face mare. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost si el mic ;)) acum este mare, dar a ramas la fel de jucaus si convingator ;))

      Ștergere
  5. La ce bun cuvintele? Sa fie sanatos si sa traiasca multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumusel!
    Zi excelentă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos:)
      Zi cat mai placuta :)

      Ștergere
  7. Răspunsuri
    1. Mai ales cand incearca sa te convinga sa'l iei in brate si sa te joci cu el ;))

      Ștergere
  8. E dulcic foc!Cred ca e o bucurie sa-l ai aproape.
    Seara placuta iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar daca acum este mai mare, intr'adevar este o bucurie cand merg la tara sa ma joc cu el:)
      O seara frumoasa:)

      Ștergere
  9. Ce dragalasa jucarie vie! :) Sa ai o seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  10. wow !!!
    Ce dulău în devenire ne arăți nouă :)!
    Scumpul de el ce drăguț este !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar a ajuns un dulau ;)) Este :) Mersi frumos :)

      Ștergere
  11. e o pufosenie de caine ,probabil e foarte jucaus :-D

    RăspundețiȘtergere
  12. deci, da...:D l-ai ales bine, e simpatic rău de tot! numai bun de smotocit... :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si cum si el are mereu chef de joaca chiar este numai bun de smotocit ;))

      Ștergere
  13. Mult mi-as dori o jucarie ca asta, daca as avea spatiu suficient. De cand m-am mutat aici, am renuntat la catei, nu am unde sa ii cresc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu il am la tara...mama nu suporta animale (exceptie papagalii:)) ) in apartament..

      Ștergere