16 septembrie 2011

Posted by Zdwuby | File under : , , , , , , ,
Păcătoasa69: sărumâna, părinte






Părintele_jaguar: SAL, fiica mea




Păcătoasa69: sal???
Părintele_jaguar: Să Ai Linişte
Păcătoasa69: aaa, da părinte, iartă-mă, eu nu prea le ştiu astea că numa´ ieri ne-am băgat netu´
Părintele_jaguar: eşti iertată…căci trebuie să iertăm chiar şi online…spune-mi, cu ce te pot 
ajuta la ceas de seară?
Păcătoasa69: păi iubite părinte, aş vrea să mă spovedesc şi am zis că îţi scriu aici ca să nu mă mai scol măine cu noaptea-n cap ca să merg la spovedanie
Părintele_jaguar: înţelept ai gândit…căci oricum dimineaţa e îngrămădeală mare că vin toate babele plictisitoare care nu au net. şi mai au şi păcate plictisitoare, fără un pic de cancan, nimic
Părintele_jaguar: că au înjurat, că n-au ţinut post, că n-au stins televizorul când era 
furtună…din astea
Părintele_jaguar: aşa că e o plăcere să asculţi o enoriaşă tânără aşa ca tine, cu un id care te îndeamnă să gândeşti la cele lumeşti…
Păcătoasa69: da, părinte, mă bucur că mă înţelegi
Părintele_jaguar: atâta doar că va trebui să plăteşti mai întâi…căci aşa e creştineşte…mai ales că biserica e săracă, acuma că ne-am băgat şi netu´, tre să ne luăm şi un router de 
wireless…să-l ducem la oraş să-l sfinţim…sper că înţelegi…
Păcătoasa69: da, sigur părinte, cât tre să plătesc?
Părintele_jaguar: fata mea, ştii că pe noi nu ne lasă inima să cerem, sau să zicem sume…cât vrea sufletul tău şi cât poţi…ştim că lumea e săracă, deci cât îţi îngăduie inima
Păcătoasa69:
bine părinte…50 de lei e bine?
Părintele_jaguar: 100 minim
Păcătoasa69: bine, părinte cât zici tu…da’ cum fac să-i plătesc online? deschid aci unde se bagă cd-urile şi îi bag acolo? sau ţi-i scanez? că nu prea mă pricep…
Părintele_jaguar: ai card?
Păcătoasa69: are bărbatu-meu
Părintele_jaguar: e bun atunci, păi până duminică ne aduce părintele Conexiu de la RDS o cutia milei digitală şi când vii la biserică, vii cu cardul şi îl scanezi acolo,bagi pinul şi cutia milei îşi ia cât crede de cuviinţă…
Părintele_jaguar: acuma poţi să-mi zici păcatele
Păcătoasa69: bine părinte…am minţit
Părintele_jaguar: LOL


Păcătoasa69: ce înseamnă LOL?
Părintele_jaguar: adică “lasă odată lăbarelile”. zi păcate din alea mai serioaseâ…ceva cu sex n-ai?
Păcătoasa69: aaa…ba da părinte :”> multe… îmi cam înşel bărbatul…
Părintele_jaguar: vai, ce urât…
Păcătoasa69: da, ştiu părinte, e foarte urât…de aia îl şi înşel…nu ştiu cum naiba m-am putut mărita cu unu´ aşa urât…
Părintele_jaguar: nu, măi, e urât ce faci…
Păcătoasa69: aaa…da scuze ştiu…de aia am şi vrut să mă confesezâ…că mă simt prea încărcată de povara unui asemenea păcat…
Părintele_jaguar: păi de ce te simţi atât de încărcată?
Păcătoasa69: păi este când îl înşel cu mai mulţi din sat şi ştii cum e părinte…e mai mare încărcătura, că unde-s mulţi, puterea creşte
Părintele_jaguar: ai de PLM

Păcătoasa69: ce înseamnă PLM părinte?
Părintele_jaguar: adică păcatele lui moise
Părintele_jaguar: aşa deci, îl înşeli pe fraier…şi ce alte păcate mai ai?
Păcătoasa69: apoi părinte…de când cu internetu´ ăsta mă cam uit la filme din alea…ştii dumneata…
Părintele_jaguar: OMFG!!! ce tare!!
Păcătoasa69: cum adică omfg părinte? sau te-ai înecat?
Părintele_jaguar: adică ooo, maică fără de greşeală!!!
Părintele_jaguar: bine, fata mea…eu tre´ să plec imed…oricum cele mai interesante le-am luat la cunoştinţă, restul le ştie Domnul oricum că el ne vede pe toţi prin webcam…
Părintele_jaguar: o să îţi zic ce să faci şi apoi o să îţi dau un canon
Păcătoasa69: bine părinte, mulţumesc…da´ avem deja imprimantă Canon, e bine?
Părintele_jaguar: da, e bine, atunci nu-ţi mai dau canon, uite ce tre să faci acuma
Părintele_jaguar: ai Facebook?
Păcătoasa69: da, părinte
Părintele_jaguar: ok, atunci te duci la pagina Bisericii, şi dai Like la pagină, apoi la toate icoanele puse acolo la Wall Photos şi pupi ecranul de la laptop. Pe urmă postezi pe Wall “sunt o păcătoasă penală, mi-am înşelat bărbatul”. şi după ce primeşti like de la ei înseamnă că s-a confirmat plata prin card şi ai fost iertată
Păcătoasa69: bine, părinte da´ eu credeam că spovedania e confidenţialăâ…dacă pun pe perete vede toată lumea…
Părintele_jaguar: eee păi ce mai e confidenţial acuma cu facebook-ul şi cu astea…
Părintele_jaguar: eventual îţi setezi acolo la Privacy să nu vadă toată lumeaâ…oricum noi, userii de la pagina Bisericii nu arătăm la nimeni, râdem numai aşa între noi la câte o beţie de păcatele fraierilor şi atâtâ…deci poţi sta liniştită
Păcătoasa69: bine, părinte, mulţumesc
Părintele_jaguar: stf de zdreanţăâ…
Păcătoasa69:
ce înseamnă stf,părinte?
Părintele_jaguar: adică “să te $%^& de zdreanţă ce eşti”!
Părintele_jaguar: nu-i nici un părinte, îs eu bărbatu-tău, am venit să-i instalez windowsu´ aici la părintele şi zic hai să intru un pic pe mess să văd dacă merge netu şi să râd un pic de proastele din sat..
Părintele_jaguar: şi pe când colo, surpriză…aflu că tu eşti încărcată de păcate…fir-ai tu să fii…
Părintele_jaguar: în 5 minute îs acasă…poţi să te pui să te rogi, că îţi iei canoane grele astă seară…
Păcătoasa69: ooo, iartă-mă Grigore…am crezut că îi părintele…dacă ştiam că eşti tu nu ziceam atâtea…
Părintele_jaguar: lasă că vezi tu…
Părintele_jaguar has signed out.
Păcătoasa69: Grigore…mai eşti?? Iartă-mă, Grigoreâ…
BUZZ!!!
Păcătoasa69: Grigore, să nu mă baţi când vii!!!
Păcătoasa69 set her status to “idle”
Păcătoasa69 has now signed out…

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu