16 ianuarie 2014

Anu’ trecut pe vremea asta va stresam cu ziua mea, acum va stresez cu bacul meu. Si asta dintr-un singur motiv: abia acum constientizez faptul ca bacul nu e doar ceva de umplutura, ca admiterea este serioasa si ca toate astea sunt importante. Saptamana viitoare, da, peste fix o saptamana am prima simulare si abia acum cu ocazia asta constientizez ca eu nu am invatat nimic concret pentru bac si putinul pe care il stiu incep sa-l uit din cauza stresului. Da, am inceput sa ma stresez…ba chiar incep sa ma gandesc ca trebuie sa ma reprofilez. Nu vreau sa o fac, dar trebuie sa-mi aleg totusi si variante de rezerva in caz de…Doamne fereste. Ba chiar am inceput sa caut pe net tot felul de chestii ca poate poate ma duc la Universitate la informatica…sau poate fac un an de ASE…poate fac cibernetica sau ceva cu manangement. Am inceput sa caut informatii despre diverse sectii si chestii. Poate o sa ajung sa fac chiar ceva despre managementul deseurilor care mi se pare destul de interesant daca intri in amanunte tehnice.

Ideea este ca am stat pana acum cu nepasare...bine, nu chiar cu nepasare. Adica am bagat fizica si inca bag fizica la greu, de saptamana asta incep sa bag si mate mai intens si in weekend o sa rup comentariile la romana pentru simulare, dar acum am inceput sa ma stresez si sa ma panichez usor. Trece, nu zic ca nu, dar in momentul de fata caut alternative, caut si alte variante...ma intreb ce as mai putea face daca eu de cand am intrat la liceu si am vazut ca imi place informatica mi-am zis ca o sa fac asta mai departe, o sa fac ceva pe domeniu IT. Sunt 2 optiuni mai mari: Politehnica: la automatica sau la calculatoare si Universitate: la Informatica. Din astea ies inginer, inginer cu alt rang...adica fie inginer automatist, fie inginer IT, fie inginer informatician. Dar sunt inginer...mai e si ASE’ul la cibernetica, dar de acolo ies economist...in domeniu IT ce e drept, dar economician. Sau pot sa fac ceva de management tot la ASE...sau sau sau...multi de sau in capul meu acum si nici urma de formule matematice sau fizice.  

11 comentarii:

  1. Este foarte bine ca te gandesti cu seriozitate la acest "prag" important din viata ta. Cu cat te pregatesti mai bine, cu atat trecerea va fi mai usoara si incununata cu suces.
    Bafta multa si spor la pregatire! La urma urmei, este vorba de viitorul tau si este normal sa-ti faci griji.
    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Lasa, ca o a fie bine. Eu am incredere in tine, stiu ca esti determinata si faci totul cat se poate de bine. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult de tot, inseamna mult pentru mine aceste cuvinte:)

      Ștergere
  3. eu o sa iti zic de cate ori o sa am ocazia! un inginer nu o sa fie platit niciodata la nivelul unui IT-ist sau economist! inginer fiind iti schimbi greu locul de munca, pe cand in celelalte doua variante situatia e diiifeeerita! or sa vina momente in care lucrurile astea or sa conteze enorm! uita-te pe un site cu locuri de munca! cele din afara mentioneaza si salariul de inceput! o sa vezi diferente maaari, si la bani dar si la nr de locuri de munca!
    Nu te criza, stai relax, pe mine ma juta la stres un decor dragut: muzica in surdina, lumanari aromate pe birou, cafeluta sau ceaiul verde...si da tot ce poti mai mult!
    Oricum esti un om capabil, asa ca nu prea esti indreptatita sa ai temeri!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai tu zici ca e mai bine sa fac ASE si sa ies economis decat sa fac Politehnica si sa ies Inginer IT sau Inginer Automatist?:-?
      Si mersi frumos, inseamna mult pentru mine ceea ce ai spus:)

      Ștergere
  4. Da, multe optiuni, o singura alegere. Si eu sunt sigura ca o vei lua pe cea care ti se potriveste mai bine. Mult succes si la simulari.
    Ce bine de tine ca te pricepi la mate si fizica. Asa, viata e mai usoara, viitorul luminos. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Nu sunt chiar varza, adica stiu cate ceva, dar am inceput sa ma panichez asa putin..acum ca se apropie :))

      Ștergere
  5. Nu mi-au placut nici o data materiile astea, inclusiv chimia..... si uite asa m-am fact electronist! :))))))))
    Zau asta mi-e meseria de baza, dar lucrez acum ca audiolog! :)

    RăspundețiȘtergere