26 august 2015

Mai multe detalii la Carmen

15 comentarii:

  1. :) Aici pare a fi ceva de genul: frumusetea si bunatatea una langa cealalta.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună dimineața ! și o zi bună să ai în continuare, cu spor la tot ce faci.
    Astăzi te invit la POPASUL PORUMBEILOR.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ptr ca sunt "veninoasa" (ma refer la zodie!) :))) eu tot pe aia "rosie" o aleg.... hi hi hi !!!

    ઇઉ Ell@

    RăspundețiȘtergere
  4. In padurea spre traseul Vf Cindrel, oh cat de multe ciuperci am vazut. Peisaj de poveste!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe aceasta am vazut-o din intamplare :))

      Ștergere
  5. Ce draguta ciupercuta! Nu am vazut natural asa ceva!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer si pentru mine a fost prima data:))

      Ștergere
  6. Sti cum se numeste popular?Palaria sarpelui si este otravitoare,dar tare frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiam ca este otravitoare, dar nu stiam denumirea populara:) Si mie mi s-a parut foarte frumoasa:)

      Ștergere