19 august 2012

Posted by Zdwuby | File under : , , , , , , ,
Mai multe gasiti aici

16 comentarii:

  1. Cam veche poza ... dar in concluzie :P frumos iespusaul :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este foarte veche;)) are in jur de 3 ani;)) era el diferit intre toti pe acolo cu urechile si ochii negrii asta mi'a placut la el:d

      Ștergere
  2. Hehehe , ce frumos e urechiatul :D O duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. inca nu l-ai mancat? :))))) ... glumesc, nici eu nu agreez carnea de iepure si cu toate astea uite ca vorbesc despre ea :)) ... cred ca sunt "sechelele" cele care tasteaza acuma :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe asta nu :)) Dar parintii si fratii lui nu au avut aceiasi soara fericita:)) Nu i'am mancat eu pentru ca nu'mi place, dar tata si fratele meu da:))

      Ștergere
  4. ooooooooooooooo :X Ce scump e :X ooooooo :X
    Si ce te lauzi? :-w am si eu :X hi-hi :X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte bine:)) la mine au mai ramas decat 2 la tara ...nu stiu pentru cat timp, dar ei inca mai sunt:))

      Ștergere
  5. Ce pufosenie dragalasa!
    E minunat! Imi vine sa-l mananc ;) :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La toamna probabil o sa te invit la un "ciolan" de iepuras:))

      Ștergere
  6. Ti-am spus ca am crescut si eu iepurasi pe balcon, intr-un an? Sau stii doar despre puiul devenit gaina? :))
    Foarte frumos urecheatul asta.

    RăspundețiȘtergere