“Buna ziua ati sunat la xxxxxx. Pentru a imbunatatii calitatea serviciului apelul POATE fi inregistrat. Continuarea convorbirii reprezinta acceptul dvs, in caz contrar va rugam sa ne contactati prin e-mail”
Unde xxxxxx= firma de net.
Buuun …aici am o nelamurire constanta si o problema deranjanta…Nelamuriri am legate de POATE ala din “discurs”…cum adica poate? Eu de unde stiu cand e inregistrat si cand nu daca robotu’ ala imi zice mereu “poate”? Nu pot si ei sa faca clar ? “Pentru a imbunatatii calitatea serviciului apelul ESTE inregistrat” …sau nu au bani de banda si inregristreaza o convorbire la nu stiu cate sau cand vor angajatii apasa ei pe butunol de “record” si se poarta dragut si ”ca la carte” si cand nu vor nu apasa si fac si economie de banda si pot si ei sa fie diferit de cum zice contractul ca trebuie sa fie?
Si mai e o problema…CUM VREI SA’TI TRIMIT E-MAIL DACA EU NU AM NET??? Nu sun la relatii cu clientii de la astia ca sa vad ce mai fac..sun ca am o probleme cu netul, nu? Si daca nu vreau sa ma inregistrati si voi (ca apelurile sunt oricum inregistrate) trebuie sa va trimit un mail sa va anunt ca nu’mi merge netul…bay cat imi place logica voastra! Intru acum pe mail sa va compun unul cu netul oprit si sa va anunt ca mi s’a oprit netul! Asta ar trebui sa fac nu?
Dupa ce ca tot ce imi spun cand sun este “ati dat un restart (nu…nu’mi trecuse asta prin minte…imi place sa consum minutele cu voi)….sau un disable/enable? (nuu ca mintea mea de viitor IT’ist si mai ales de utilizator de internet de cativa ani nu gandeste asa departe)” si dupa ce le raspund eu politicos evident cu un “da” foarte apasat uneori urmeaza acelasi discurs draguuut “numar de pe care ne apelati il pot da colegilor(doar daca sunt draguti)?” dupa ce le dau acordul, desi cred ca ar trebui sa aiba numarul meu la apelare rapida urmeaza continuarea discursului “am facut o sesizare catre colegii mei care in cel mai scurt timp posibil o sa intervina sa remedieze problema si sa puteti utiliza serviciul de internet din nou” .
Aici vine partea cu asteptatul…astept 10 minute….bine cine se grabeste asa tare? Mai astept…astept juma de ora…poate e ceva amplu si au nevoie de genii acolo…mai astept…trece o ora…trec doua…se face tarziu…inchid calculatorul si ma culc…
Si in momentul de fata am problema urmatoare dupa “spusele” calculatorului meu la o verificare: Local Area Connection doesn’t have a valid IP configuration…not fixed. Probleme de IP care va sa zica…pai bine bai omule…trebuie doar sa dai un refresh la serverele picate!!! Ce iti ia asa mult? Sau si aici e iar un “poate” si tanti cu care am vorbit eu nu s’a exprimat corect si trebuia sa’mi spuna “am facut o sesizare catre colegii mei care POATE in cel mai scurt timp posibil…” ?
Si ce mai aflu eu cu un sms micut si dragut in vecini? Ca nici la scara de langa mine nu merge netul…dar la doua scari distanta da. Pay bine mah omule…ce dracu facem aici? E vorba de acelasi bloc nu de scari din blocuri diferite aflate in colturi opuse de oras, nu?
Si acum? Acum m’am intors de la liceu si ce vad? Vad ca netul meu tot nu merge...scot telefonul frumos din buzunar si sun iar la ei…imi raspunde alta tanti…si ea ce imi zice? Imi zice ca vede ca am facut aseara o sesizare care a fost preluata de echipele speciale (care? FBI sau SRI? Ca nu a specificat). Ea in momentul asta o sa’i anunte ca problema mea persista si sa urgenteze activitatea pentru ca eu sa pot utiliza din nou serviciul lor.
Ok…acum astept din nou…in contract zice ca timpul maxim este de 48h parca…pana maine seara mai au timp, nu?
Hip’hip uraaaa hai cu xxxxxx …
Noi am asteptat o saptamana si am dat zeci de telefoane cand am vrut sa schimbam ceva la net. Ne-au oprit netul vechi si urma sa ne bage altul, dar nu mai aparea. Eram fara net si plini de nervi, asa ca sotul meu a sunat si le-a spus sa vina sa-si ia jucariile, ca este orasul plin de firme care te imbie cu oferte. Intr-o jumatate de ora erau la noi. :))
RăspundețiȘtergereEu ma enervez tare in situatii de genul pentru ca sunt dese si pentru ca sunt prea comozi...iar sotul tau a facut foarte bine:)
Ștergereasteptarea asta e oribila x _x
RăspundețiȘtergeredar nu avem ce face:))
Chiar este 8-| :))
Ștergere:)))N-ai incotro!Asta e regimul romanesc:P
RăspundețiȘtergereAdevarat...
Ștergerecum spunreai si tu, absolut toate convorbirile sunt inregistrate. acel "poate" de acolo are rostul lui: sa ii responsabilizeze pe cei care suna si sa nu injure, sa colaboreze cu operatorii. cat despre rezolvarea problemelor, firmele care se ocupa de interventie inca nu au invatat ce inseamna "prestari servicii".
RăspundețiȘtergereLa asta m'am gandit si eu...dar daca e "poate" inseamna ca nu toate sunt inregistrate:)) ...rezolvarea problemei...trebuie sa le amintesti de 10 ori si abia atunci poate poate se apuca si ei de rezolvat problema...
Ștergere