26 octombrie 2011

Posted by Zdwuby | File under : , , ,
Eu in general ma inteleg bine cu reteaua Vodafone (sa le fac si putina reclama moca..) . Primul meu numar [inca actual …deci vreo 8 ani cred cam asa] a fost de Vodafone (atunci Connex) si daca inca il am inseamna ca m’am inteles bine cu el nu? Semnalul il au destul de bun, extraoptiuni care sa ma atraga au, cunosc multe persoane in aceiasi retea, deci totul e ok. Eh da e ceva ce ma enerveaza destul de foarte tare la ei. Meniul ala infernal de lung care te invarte in cerc. Suni la ”relatii cu clientii” adica la *222 …  daca sunt relatii cu clientii inseamna ca vorbesti cu cineva…si vorbesti…dar dupa ce te invarti in cerc infernal de mult timp. Pana ajung sa vorbesc cu cineva de la ei ma enervez atat de tare ca imi vine sa sparg telefonul si uit de ce sun. Cand in sfarsit reusesc sa aud “pentru a intra in contact cu unul dintre operatorii nostrii apasati tasta x”  tot trebuie sa mai astept …dupa juma de minut-1 minut(nu chiar mult adica) aud in 3-4 limbi ca aceasta convorbire va fi inregistrata si continuarea reprezinta acceptul meu…ok…dupa ma mai pune sa astept …si abia dupa vorbesc cu operatorul respective…bine, oamenilor astora care raspund nu am nimic sa le reprosez…deci operatorii de la Vodafone care m’au preluat pe mine mereu au fost amabili si foarte ok . Dar pana ajung acolo, pana ajung sa vorbesc cu ei mi se urca sangele la cap. Daca vor sa faca reclama si un meniu din asta care te invarte in cerc sa’l faca dupa , sa zica acolo dupa “pentru limba romana apasa 1,…” “pentru a intra in legatura cu un operator apasa x, pentru a continua meniul apasa y”. Sau sa faca ceva gen ce au facut deja da fara taxa…adica imi ia 0,41/min sau cat imi ia ca sa vorbesc cu un operator..asta daca sun la *555. Daca sun la nr asta nu mai trebuie sa trec prin meniul ala vorbesc direct cu un operator dar contra cost…ce dracu e asta? Nu mi se pare correct…oricum ..la Vodafone nu prea am eu de reprosat chestii dar cand sun la astea in timp ce ma invart in cercul ala  ma intreb “de ce mai tin cartela asta?”
….

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu